دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

PC Game ATV Quadro Racing _ دانلود بازی بسیار زیبای مسابقه با موتور چهار چرخ




در این بازی شما باید با استفاده از سرعت عمل و فکر خودتان به رقابت(مسابقه)، با رقبای خود یعنی موتورهای دیگری بپردازید و ان ها را شکست دهید تا قهرمان قهرمانان شوید و از اسپانسر خود جایزه بگیرید . من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و با کیفیت را دانلود کنید و از ان لذت ببرید .


حجم=39MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                DOWNLOAD

نظرات 1 + ارسال نظر
کردوان دانلود پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 20:35 http://mahdizarei30.blogsky.com

سلام. خوبی
لطفا به وبلاگ من سر بزنید.
وبه دوستان خود معرفی کنید.
ما که وبلاگ داریم چه چیزی مون از سایت ها کم تر آن ها بازی و نرم افزار های خوب می برند ولی ما نه ما از جای دیگر کپی می گیریم یا از کامپیوتر به وبلاگ می بریم نمی دونم یاس دانلود و ایرانیان دانلود چیکار می کنند که تا یک برنامه یا بازی می برند درسایت خودشون یک دفعه نگاه می کنی که 2 تا نظر داره ما وبلاگی ها هم باید دست به دست هم بدهیم و وبلاگ هایمان به دوستان و آشنایان معرفی کنیم تا به وبلاگمان سر بزنند ونظر بدهند ودانلود کنند پس شعار ما چیست؟ ما وبلاگی ها دست به دست هم می دهیم تا از سایت ها بهتر وبهتر بشویم.
حالا حاضرید که به دوستانمان خبر بدهیم اگر حاضر من را خبر کنید؟
پس یادتون نره وبلاگ من را به دوستان وآشنایان خود معرفی کنید.
نظر یادت نره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد