دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

Air Hawk 3: Desert Storm _ هاوک هوایی 3: عملیات توفان صحرا

 


در این بازی شما باید با هواپیما به جنگ با تجهیزات دشمن می پردازید و ان ها را نابود می کنید و به همین مراتب هواپیما های جدیدی می گیرید و مراحل را پشت سر می گذارید و بازی را اتمام می رسانید . من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و با کیفیت با حجم کم را دانلود کنید


حجم=17MB

نوع=EXE

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود              DOWNLOAD

8 Ball Frenzy _ دانلود بازی 8 توپ دیوانگی



در این بازی شما باید با فکر خود بر دیگران پیروز شوید . شما باید در این بازی با توپ سفید به توپ های دیگر ضربه بزنید تا ان ها به درون چاله ها بروند . هر کس بتواند توپ هایش را زود تر در چاله ها بیندازد برنده می شود و به این نکته باید توجه کرد که توپ سیاه باید اخرین توپی باشد که به درون چاله ها می رود.سک نکته ی خوب این بازی این است که بخش دو نفره هم دارد. من به شما توصیه میکن این بازی زیبا و کم حجم را دانلود کنید.


حجم=14MB

نوع=EXE

منبع=WWW.MIHANMANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود               DOWNLOAD

PC Game Nitro Racers _ بازی اتومبیل نیترو

 


در این بازی شما باید با استفاده از فکر و سرعت عملتان ماشینی که بازی در اختیار شما گذاشته است محافظت کنید و در همه ی مراحل در بازی اول شوید و کسی برای رقابت با شما باقی نماند و همه ی پول های موجود در بازی را درو کنید.من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و باکیفیت وکم حجم را دانلود کنید



حجم=34MB

نوع=EXE

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود                 DOWNLOAD

Virtual Villagers: A New Home _ بازی روستائیان مجازی: صفحه اصلی جدید

 


در این بازی شما باید انواع لباس ها را برای مشتری های خود اماده کنید و از ان ها پول بگیرید و مغازه و وسایل جدید بخرید . در این بازی شما بجزء تهیه و فروش لباس داستانی وجود دارد که بازی بر روی این داستان روان است و ادامه می دهید.این بازی سه نوع دارد وقت ازاد ، رکوردشکنی ، مرحله ای است


دانلود=25MB

نوع=EXE

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود             DOWNLOAD

Betty's Beer Bar _ بازی نوار آبجو بتی



در این بازی شما باید با استفاده از سرعت عمل خود به مشتریانی که به رستوران شما می ایند خدمات برسانید و به ان ها انواع نوشابه های الکلی غیر الکلی برسانید و از ان ها پول بچاپید و مراحل را بگذرانید . این بازی سه نوع دارد مرحله ای،ازاد و رکورد شکنی با این حجم کم شاید باور تون نشه.پس دانلود کنید.


حجم=7MB

نوع=rar

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود                DOWNLOAD

Cake Shop 2 _ بازی فروشگاه کیک 2



در این بازی شما باید با استفاده از سرعت عمل خود به مشتریان خود خدمت رسانی کنید و از ان ها پول بچابید و هی وسایل جدید و جدیدتر بخرید .من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و با کیفیت را دانلود کنید و رایگان بازی کنید


حجم=40MB

نوع=EXE

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM

 

دانلود           DOWNLOAD

Royal Defense _ بازی دفاع سلطنتی



در این بازی شما باید از سلطنت خود دفاع کنید و با مهاجمانی که به سوی قصر پادشاهی شما هجوم می اورند را به وسیله ی اسلحه هایی که دارید نابود کنید. این بازی بسیار با کیفیت و زیبا و با موضوع است من به شما توصیه می کنم این بازی را دانلود کنید و رایگان بازی کنید


حجم=75MB

نوع=EXE

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود            DOWNLOAD

the free game Wild West Wendy _ بازی غرب وحشی وندی



در این بازی شما باید با یک دختر که وندی نام دارد باید به پذیرایی از مهاجران و یاغیگریانی که از اروپا اماده اند خدمت رسانی می کنید و کسب درامد کنید و به همین صورت مراحل را رد کنید و امکانات جدید بخرید و مشتریان دیگر را از راه به در کنید و شما تک و تنها به کار خود ادامه دهید و کسب در امد کنید


حجم=14MB

نوع=EXE

منبع=WWW.MIHANMANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود            DOWNLOAD

the game Racers vs Police _ بازی اتومبیل در مقابل پلیس



در این بازی شما باید با ماشین های خود به مسابقه با ماشین های دیگر می پردازید و نکته ی جالب این بازی این است که شما می توانید حتی با پلیس هم مسابقه می دهید و به جای پلیس هم می ایستید و رقیبان خود را شکست می دهید.  من به شما توصیه می کنم این بازی را دانلود کنید و رایگان بازی کنید


حجم=63MB

نوع=EXE

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود          DOWNLOAD

بازی پازل_puzzle game



در این بازی شما باید پازل های زیبا را کامل کنید .این بازی مراحل بسیار زیادی دارد و می تواند شما را برای مدت ها سرگرم کند . من به شما توصیه می کنم این بازی کم حجم و با کیفیت را دانلود کنید این بازی کاملا رایگان است


حجم=20MB

نوع=RAR

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM


                                       دانلود            DOWNLOAD