دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

the free game Milky Bear Rescue Rocket _ دانلود بازی خرس شیری در رستوران



در این بازی شما باید با خرس شیری (یکی از محبوب ترین چهره ها) به رستوران داری بپردازید و به مشتریان  رستوران تان به همراه دوست تان، خرس قهوه ای خدمات دهید و از ان ها پول بگیرید و رستوران تان را گسترش دهید . من به شما توصیه می کنم این بازی را دانلود کنید و از ان ساعت ها لذت ببرید و لطفا نظر هم بدهید.


حجم=14MB

نوع=rar

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                             DOWNLOAD

the free game milky-bear-riches-ride _ دانلود بازی زیبای خرس شیری رنگ ثروتمد



در این بازی شما باید با خرس شیری رنگ خود به جمع اوری ثروت بپردازید . در این راه شما با مشکلاتی روبه رو می شوید از جمله جنگ با مومیایان و قول های سنگی و ...  . بازیکن شما یعنی خرس شیری رنگ در زمان گم شده است و به دنبال خانه ی خود می گردد به او کمک کنید تا به خانه ی خود برسد با کلیک بر روی دانلود او را برای رسیدن به خانه همراهی کنید و او را از خطرات مرگ نجات دهید . من بهشما توصیه می کنم این بازی زیبا و کم حجم با کیفیت بالا را دانلود کنید و ساعت ها با بازی کردن با خرس شیری لذت ببرید


حجم=14MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                              DOWNLOAD

the free game Tikibar _ دانلود بازی تیکی بار



در این بازی شما باید با استفاده از قدرت فکر و سرعت عمل خود باید به خدمات رسانی به مشتریانی که بار شما می ایند و ان ها را رازی کنید تا ثروتمند شوید و مغازه های جدید بخرید با وسایل جدید بخرید . من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و با موضوع را دانلود کنید


حجم=65MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                               DOWNLOAD

the free game Ancient Rome 2 _ دانلود بازی رم باستان 2



در این بازی شما باید با استفاده از منابع ای که دارید یک شهر روم را با تمام امکانات بسازید شما به عنوان یک پادشاه باید فعالیت کنید . شما باید خانه هایی ساختید بفروشید و منابع خود را پر کنید.من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و قشنگ را دانلود کنید و ساعت ها سرگرم باشید و سایت من را به دیگران هم معرفی کنید.


حجم=55MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                          DOWNLOAD

the free game Star Drone _ دانلود بازی هواپیمای بدون سرنشین کنترل از راه دور ستاره



در این بازی شما باید با استفاده از سرعت عمل و دقت خود هواپیما بدون سرنشین خود را هدایت کنید و ستارگان را کشم کنید . شما در این بازی با مشکالاتی روبرو می شوید از جمله تله های انفجاری و ... . من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و کم حجم را دانلود کنید و ساعت ها سرگرم شوید


حجم=20

نوع=EXE

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                               DOWNLOAD

the game Running Sheep _ دانلود بازی فرار گوسفندی



در این بازی شما یک چوپان هستید که باید گوسفندان خود را هدایت کنید تا طویله ی شان برسند. شما باید در این بازی گوسفندان خود از تله های انفجاری و یا دیگر تله ها نجات دهید و ان ها را به طوله یشان برسانید تا ه مرحله ی بعد بروید . من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و قشنگ را دانلود کنید


حجم=38MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                            DOWNLOAD

the free game beetle-bom _ دانلود بازی زیبای بومپ



در این بازی شما باید با استفاده از قدرت تفکر و سرعت عملتان باید توپ ها را با هم هماهنگ کنید البته اکثر مردم این بازی را بلد هستند . این بازی نسبت به حجم ان خیلی زیبا تر هست من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و کم حجم با مراحل زیاد را دانلود کنید و ساعت ها لذت ببرید


حجم=12MB

نوع=rar

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                                   DOWNLOAD

the free game Milky Bear: Riches Rider 3 _ دانلود بازی خرس شیری: ثروت سوار 3



در این بازی شما باید با بازیکن خود که یک خرس می باشد درجستوجوی طلای باشید شما در این بازی با مشکلاتی روبرو می شوید مثل جنگ با سرخ پوستانی که به دنبال پول هستند یا هر نوع انسان یا حیوان که دنبال پول هستند در گیر می شوید. این بازی زیبا و با کیفیت مراحل بسیار زیادی دارد و می تواند شما را سات ها سرگرم کند


حجم=27MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                          DOWNLOAD

FREE game Fishdom _ دانلود بازی زیبای ماهی هوشمند



در این بازی شما باید با استفاده از هوش خود مراحل بازی را رد کنید تا پول لازم برای ساختن شهرتان جور کنید و ان را بسازید . وقتی شهرتان را ساختید باید از ان محافظت کنید . من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا دانلود کنید و با ان ساعت ها خود را سرگرم کنید


حجم=37MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                                  DOWNLOAD

the free game Super Motocross Africa _ دانلود بازی سوپر موتور کراس آفریقا



در این بازی شما باید با استفاده از سرعت عمل و دقت موانع را با موتور کراسی که بازی در اختیار شما گذاشته رد کنید و به مراحل بعد بروید. شما با پول های که به دست می اورید موتور خود را ارتقاع می دهید . در این بازی شما باید بازی را در سه زمان خواسته شده به اتمام رسانید و اگر این کار را نکنید هیچ پاداشی دریافت نمی کنید.من به شما توصیه می کنم این بازی جذاب را دانلود کنید و لذت ببرید.


حجم=75MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                        DOWNLOAD