دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

the free game Super Motocross Africa _ دانلود بازی سوپر موتور کراس آفریقا



در این بازی شما باید با استفاده از سرعت عمل و دقت موانع را با موتور کراسی که بازی در اختیار شما گذاشته رد کنید و به مراحل بعد بروید. شما با پول های که به دست می اورید موتور خود را ارتقاع می دهید . در این بازی شما باید بازی را در سه زمان خواسته شده به اتمام رسانید و اگر این کار را نکنید هیچ پاداشی دریافت نمی کنید.من به شما توصیه می کنم این بازی جذاب را دانلود کنید و لذت ببرید.


حجم=75MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                        DOWNLOAD

نظرات 2 + ارسال نظر
ahmad پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 00:39 http://mtdownload.blogfa.com/

سلام ،وب خوبی داری. به من سربزن و اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام "دانلود بازی و نرم افزار" لینک کن و به من خبر بده که با چه اسمی لینکت کنم

Hamid Reza دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 13:45 http://bobspong.ir

نه داداش شما خبر بهم ندادی منم از اسپمر برای ارسال نظر استفاده کردم نمی دوستم که به کدوم وبلاگا پیام دادم حالا اشکالی نداره لینکم رو پاک کن

موفق باشی رفیق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد