دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

the free online game Big Farm _ دانلود بازی انلاین مزرعه بزرگ



در این بازی شما باید با ستفاده کارکرد های ذهن خود با زمینی که بازی در اختیار شما می گذارد زمین را پرورش دهید و با محصولاتی که بدست می اورید با کشور های دیگر تجارت می کنید و پولدار می شوید و به همین صورت شما به فردی پولدار تبدیل می شوید و مزرعه تان را گسترش می دهید . شما باید با دانلود این لینک و نصب ان می توانید این بازی را با سرور اصلی انجام بدهید و این نکته باعث می شود شما با سرعت بیشتری بتوانید بازی کنید


حجم=600KB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود               download  



         با کلیک بر روی تبلیغات از ما حمایت کنید

the free game Jigsaw Boom 2 _ دانلود بازی پازل بمب 2



در این بازی قبلا شماره ی یک ان را هم در مطالب قبلی گذاشته ام ، شما باید با هوش و سرعت عملتان به کامل کردن پازل بپردازید و به مراحل بعد بروید . در این بازی مراحل بسیار زیادی وجود دارد که باید ان ها را بگذرانید ، پس این بازی را دانلود کنید و از ان لذت ببرید . با توجه به اینکه این بازی مراحل زیادی دارد می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند.


حجم=57MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                      download




            برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید


download the free game Tabletop Defense _ دانلود بازی تبلت دفاع



در این بازی شما باید با استفاده هوش و سرمایه ای که در اختیار دارید وسایل جنگی یا همان ماشین الات جنگی را بخرید و با ان به قلعه ی حریف نفوذ کرده و ان را شکست دهید و به مراحل بعد بروید ، این بازی بسیار زیبا بسیار معتاد کننده است . من به شما توصیه می کنم ای بازی را دانلود کرده و ساعات زیادی را با ان بازی کنید در ضمن این بازی سه بعدی است.


حجم=108MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                          download






          برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید

download the free game Steam Defense _ دانلود بازی باکیفیت و زیبای دفاع بخار



در این بازی شما باید با استفاده از هوش و سرعت عملتان با کسانی که در اختیار دارید به جنگ دشمنانتان بروید و ان ها را نابود کنید و به مراحل بعد بروید . این بازی بسیار شبیه بازی جنگ اساطیر می باشد ، اگر کسی از بازی جنگ اساطیر خوشش بیاید بطور قطع از این باز هم خوشش می اید . البته با این فرق که این بازی بسیار کم حجم تر و زیبا تر می باشد. من به شما توصیه می می کنم این بازی بسیار زیبا و البته بسیار با هیجان را دانلود کنید و ساعت ها ای بازی را به صورت رایگان بازی کنید و لذت بسیار زیادی ببرید


حجم=48MB

نوع=exe

منبع=www.MihanMan.blogsky.com


دانلود                     Download






            برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید

the free game Tricks and Treats _ دانلود بازی کلاهبرداری و درمان



شما باید در این بازی با استفاده از هوش و سرعت عملتان به نابودی و ابادانی خانه و کاشانه ی خود ببپردازید و با زکاوتتان و با منابع ای که دارید و بدست می اورید به اباد کردن محله ی خودتان بپردازید و البته شما باید با ترس خودتان هم مقابله کنید و مراحل را بگذرانید . من به شما توصیه می کنم این بازی با کیفیت و بی نظیر در نوع خودش را دانلود کرده و ساعات زیادی با ان سرگرم شوید.


حجم=59MB

نوع=exe

منبع=www.MihanMan.blogsky.com


دانلود                  Download





                برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید

the free game Holiday Jigsaw: Halloween _ دانلود بازی فکری روز تعطیل پازل: هالووین



با سلام و عرض پوزش از غیبت  خدمت بازدید کنندگان عزیز


در این بازی شما باید بااستفاده از جرئت و سرعت عملتان پازل ها را کامل کنید . شما دراین بازی شکلک هایی که در روز هالوین در امریکا و کشورهای دیگر استفاده می شوند را کامل کنید تا به مرحله های بعد و شکلک هایی جدید تری دست پیدا کنید. این بازی را دانلود کنید تا ساعت ها سرگرم شوید .


حجم=36MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                   Download





             برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید