دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

the free game Fort Defense _ دانلود بازی باکیفیت قلعه دفاع



در این بازی با کیفیت و زیبا شما باید از قلعه ی خود با تمام قدرتتان دفاع و همه ی دشمنان کشورتان را نابود کنید و به مراحل بعد بروید . شما در این بازی با پولی کم شروع به دفاع می کنید و با نابود کردن هر کشتی مقداری پول جایزه می گیرید که باید با ان پول قدرت دفاعی کشورتان را قوی تر کنید.من به شما توصیه این بازی زیبا بدون توج به حجم ان دانلود کنید و ساعات زیادی سرگرم شوید.


حجم:106MB

نوع:exe

منبع:www.mihanman.blogsky.com


دانلود                               DOWNLOAD

Engineering - Mystery of the Ancient Clock _ دانلود بازی مهندسی - رمز و راز ساعت باستان



در این بازی شما باید با استفاده از هوش و سرعت عمل خود به رد کردن مراحل بپردازید . در این بازی شما باید پیچ مهره های شبیه هم را کنار هم ردیف کنید . کار اصلی شما در این بازی این است که یک کرنومتر تاریخی را با پیچ و مهره هایی که بدست می اوردید کامل کنید و بازی را به اتمام برسانید.


حجم:16MB

نوع:rar

منبع:www.mihanman.blogsky.com


دانلود                                DOWNLOAD

the free game Travel Agency _ دانلود بازی آژانس مسافرتی



شما باید در این بازی از تمام سرعت عملتان استفاده کنید و مراحل را پشت سر هم بگذرانید . در این بازی شما رئیس یک اژانس مسافتی هستید و باید کارمندان خودتان را به کار کردن مجبور کنید چون وقتی خیلی از ان ها کار می کشید خسته می شوند و چرت می زنند و شما نباید بگذارید این اتفاق بیفتد.من می خواستم بازی رو امتحان کنم حدود نیم ساعت بازی کردم.من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا را دانلود کنید و ساعت ها سرگرم باشید.


حجم=16MB

نوع=rar

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                                DOWNLOAD

the free game Fish Tales _ دانلود بازی کم حجم و زیبای قصه ماهی



با سلام خدمت بازدید کنندگان گرامی با ارض پوزش به خاطر این وقفه . چون من در رشته ی ریاضی درس می خونم اصلا ندارم.الان هم زورکی نشستم پای انترنت .


در این بازی شما باید با استفاده از سرعت عملتان به نجات ماهیان از دست بزرگتر از خودشان بپردازی نکات جالب در این بازی این است که وقتی به مراحل بعد می روید باید دشمنان خود در مرحله ی قبل را نجات دهید چون ماهی بزرگتری دشمن شما خواهد بود . من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا را دانلود کنید و ساعت ها سرگرم می شوید


حجم=7MB

نوع=rar

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                                DOWNLOAD

PC Game ATV Quadro Racing _ دانلود بازی بسیار زیبای مسابقه با موتور چهار چرخ




در این بازی شما باید با استفاده از سرعت عمل و فکر خودتان به رقابت(مسابقه)، با رقبای خود یعنی موتورهای دیگری بپردازید و ان ها را شکست دهید تا قهرمان قهرمانان شوید و از اسپانسر خود جایزه بگیرید . من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و با کیفیت را دانلود کنید و از ان لذت ببرید .


حجم=39MB

نوع=exe

منبع=www.mihanman.blogsky.com


دانلود                DOWNLOAD