دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

the free game My Kingdom for the Princess _ بازی پادشاهی من برای پرنسس



در این بازی زیبا و با کیفیت شما با یک شاهزاده خانم ازدواج می کنید و کمک می کنید تا به اهداف خود برسد. داستان از این قرار است که این شاهزاده با پدر خود در ارامش و شادی بیاری زندگی می کنند که ناگهان یک جادوگر به همراه یک اژدهای پرنده به کشور ان ها حمله می کنند . پدر این شاهزاده میمیرد و به دخترش می گوید تو باید این کشور را دوباره اباد کند . شما باید با کارگرانی که بازی در اختیار شما می گذارد به باز کردن راه ها ، کاشت گل، جمع اوری پول های روی زمین ، ساخت کارخانه و ... بپردازید . این بازی را دانلود کنید و ساعت ها از ان لذت ببرید.


حجم=38MB

نوع=rar

منبع=www.MihanMan.blolgsky.com


دانلود                              download

the free game Farm Craft _ دانلود رایگان بازی هنر و صنعت مزرعه



با سلام و عرض معذرت به شما بینندگان عزیز بخاطر این تاخیر طولانی امیدوام شما من را ببخشید.


در این بازی شما باید ضمن سرعت عمل و دقت ، فکر اقتصادی نیز نیاز دارید تا بتوانید ان کارهایی که بازی از شما می خواهد را انجام دهید ، البته در بازه ی زمانی که بازی  برای شما تعیین می کند . شما در این بازی  باید با پول یا مواد اولیه ای که بازی در اختیار شما می گذارد برای خودتان در امد زایی کنبد .
این بازی جزابیت خیلی بالایی دارد ، شما در هر مرحله نمی توانیید پیش بینی کنید که چند بخش دارد . من فقط می خواستم این بازی را تست کنم ولی این بازی را تقریبا تمام کردم . این بازی را دانلود کنید و از لحظات لذت ببرید.


حجم=29MB

نوع =rar

منبع=MihanMan.blogsky.com


دانلود                  download