دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

download the free game Farm Craft 2 _ دانلود بازی زیبای مزرعه کرافت 2



این بازی ورژن 2 این بازی می باشد اگر ورژن یک این بازی را کرده اید به شما توصیه می کنم این مطلب را حتما دانلود کنید و از ان لذت ببرید . در این بازی شما باید با استفاده سرعت عملتان به کشاورزی ، دامداری  و در این نسخه ی جدید شکلات سازی و .... می پردازید . در این بازی شما ....


دانلود در ادامه ی مطلب 


ادامه ی مطلب

free download idm _ اخرین دانلود منیجیر همراه تمام کرک ها



در این مطلب من اخرین ورژن دانلود منیجر با زبان فارسی برای دانلود گذاشته ام . این دانلود منیجر که با زبان فارسی کامل است امکانات بالا تر و سرعت بالا تری نسبت به ورژن های قبلی دارد این برنامه دانلود کنید و با سرعت بیشتری دانلود های خودتان را انجام دهید.


راهنمایی برای نصب:...


راهنمایی و دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

download the free game Superbike Racers _ دانلود بازی باشگاه موتور سیکلت



در این بازی شما باید با موتورتان به مسابقه با رقبایتان بپردازید . این بازی با کیفیتی بسیار متناسب با حجم خود اماده شده است تا شما با بازی کردن این بازی لذت ببرید . این بازی مسابقه ی بین موتور هاست ، شما باید با هدایت موتورتان به سمت خط پایان پیروز شوید وجایزه ها رو درو کنید و با پول هایی که بدست می اورید موتور و یا وسایل مورد نیزتان رابخرید. امید وار هستم این بازی را دانلود کنید و از ان لذت ببرید . این بازی یکی از محبوب ترین موتور بازی های کامپیوتر در نوع خودش است.


حجم=40MB

نوع=exe

منبع=www.MihanMan.blogsky.com


دانلود                             Download

دانلود بازی خواستن رمز و راز2 _ download the free game Mystery ville 2



در این بازی شما باید با استفاده از هوش و دقت و بینایی خود به پیدا کردن اشیا و اشخاص تعیین شده بپردازید. این بازی در دو نوع طراحی می شده است یعنی برای برای بزرگ سالان و کودکان ، بزرگ سالان باید از روی اسم های انگلیسی اجسام مورد نظر را پیدا کنند و  کودکان باید از روی شکل اجسام مورد نظر را پیدا کنند.این بازی نوع  hidden object می باشد و بسیار محبوب می باشد . این بازی باعث می شود بسیار فکر و دقت شما زیاد تر شود و تمرکزتان بیشتر می شود و از همه مهم تر این بازی باعث تقویت زبان انگلیسی شما می شود . این بازی را دانلود کنید و خودتان را از نظر ذهنی تقویت کنید . این بازی را دانلود کنید و از ان ساعت ها لذت ببرید.


حجم=20MB

نوع=rar

منبع=www.MihaMan.blogsky.com


دانلود                         Download

download the free game My Kingdom for the Princess II _ دانلود بازی پادشاهی من برای پرنسس II



در این بازی شما باید با سرعت عمل و همچنین دقت خود به رد کردن مراحل بپردازید . باید توجه داشته باشید این ورژن جدید این بازی می باشد و ورژن قبلی هم در سایت می باشد . این ورژن برتری های زیادی نسبت به ورژن قبلی خود دارد از جمله کیفیت بسیار بالاتر ، زمین های زیباتر ، مراحل بیشتر ، منابع متنوع تر و خیلی چیز های دیگر که با بازی کردن ورژن قبلی تفاوت ان را بسیار احساس می کنید . روند بازی بدین صورت است که شما با کارگرانی که بازی در اختیار شما گذاشته است به جمع اوری منابع و باز کردن راه ها برای عبور پرنسس می پردازید . همچنین شما با پول ها و منابع ای که بدست اورده اید به ایجاد کردن کار خانه و یا خریدن و به کا گرفتن کارگر جدید بپردازید . این بازی بسیار زیبا و با کیفیت را دانلود کنید واز ان لذت ببرید.


حجم=98MB

نوع= exe

منبع=www.MihanMan.blogsky.com


دانلود              Download 

download the free game Jigsaw Tour. London _دانلود بازی پازل سفر لندن



در این بازی شما باید اماکن تاریخی ،اماکن دیدنی و ... شهر لندن را که بصورت پازل داده شده است کامل کنید و به مراحل و اماکن بعدی بروید . این بازی بسیار کمک می کند شما به خوبی بشناسید و هنگام سفر به لنذن به مشکل نخورید .این بازی به تمرکز بسیار زیادی می بخشد و باعث گسترش و قوی تر شدن ذهن شمات می شود و همچنین این بازی در سه سطح ارائه شده است.  کیفیت پازل(عکس) های این بازی بسیار خوب و در کیفیت HD می باشد و این باعث جذب شدن بیشتر شما به این بازی می شود ، این بازی در رده معتاد کننده ها قرار می گیرد . امید وار هستم این بازی را دانلود کنید و ساعت ها از ان لذت ببرید.


حجم=60MB

نوع=exe

منبع=www.MihanMan.blogsky.com


دانلود                  Download 

download the free game crazy-racers _ دانلود بازی رایگان کرازی ریسر



با سلام عرض پوزش به علت تاخیر طولانی امیدوارهستم دوباره به این وبلاگ سر بزنید

در این بازی که بسیار زیبا و مهیج و جذاب و مسابقه ای است ، شما با بازیکن و ماشینتان به رقابت، البته از نوع جنگی و مخرب می پردازید . این بازی با کیفیت بسیار بالا می باشد و در همین حال بسیار کم حجم می باشد و اگر این بازی را دانلود کنید قطعا پشیمان نمی شوید . داستان اصلی این بازی این است که شما باید با مقدار پولی که در اختیار دارید ماشین مورد نظرتان را خریداری می کنید و برای ان تجهیزات جنگی خریداری می کنید و به جنگ با رقبای خود می پردازید . شما در این بازی باید موانع را از سر راه خودتان بردارید و پیروز شوید و با پول هایی که به دیست می اورید به خرید تجهیزات و و ماشین های جدید می پردازید. این بازی را دانلود کنید و ساعت ها از ان لذت ببرید.


 حجم=12Mb

نوع=rar

منبع=www.MihanMan.blogsky.com


دانلود           download