دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

PC GAME Rainbow Web _ دانلود بازی رنگین کمان



در این بازی شما باید با استفاده از قدرت فکرتان چند ضلعی ها را کامل کنید تا به مراحل بعد بروید و به همین مراتب مراحل را به اتمام می رسانید . من به شما توصیه می کنم این بازی زیبا و قشنگ و البته کم حجم را دانلود کنید و ساعت ها سرگرم باشید


حجم=10MB

نوع=RAR

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود                DOWNLOAD

نظرات 1 + ارسال نظر
کردوان دانلود جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 23:17 http://mahdizarei30.blogsky.com

سلام.خوبی من چیزی رو که تو گفتی رو دانلود کن بعدش می تونی باهاش روعکس بنویسی رو دانلود کردم اما تا 30 روز شد دیگه بالا نمی یاد می نویسه باید نسخه کامل بگیرید.
لطفا من راراهنمایی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد