دانلود صلواتی
دانلود صلواتی

دانلود صلواتی

M M

PC Game Deadly Race free _ بازی مسابقه مرگبار



با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز با عرض پوزش من چند روزی به مشهد رفته بودم و نتوانستم مطلب بروی وبم بگذارم سعی می کنم مثل قبل مطلب بگذارم من در این چند روزه رتبه در گوگلم رو از دست داده ام کمک کم کنید دوباره ان را بدست اورم

در این بازی شما باید با ماشین های دیگر مسابقه ی مرگبار انجام دهید و ان ها را شکست دهید و پول بدست اوید و سلاح های جدید بخرید و با ماشین های دیگر مسابقه ی مرگبار بدهید و ان ها را نابود کنید و اول شوید این بازی را دانلود کنید چون می تواند ساعت های خوشی را برای شما رقم بزند


حجم=44MB

نوع=EXE

منبع=WWW.MIHANMAN.BLOGSKY.COM


دانلود           DOWNLOAD

نظرات 1 + ارسال نظر
خرید اینترنتی سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 13:24 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد